You can't start the new chapter of youre life if you keep re-reading the last one

I'm working on a new me not because the old me is bad but because the old me can improve..
 
För mig har 2014 startat med ny inställning och med ett mål om att gå ner i vikt och få en slank och fit kropp. Som många vet så krävs det timmar av slit och diciplin för att komma dit. Det räcker inte med att "sköta" sig då och då. Jag kör numera powerwalk på morgnen innan jobb tillsammans med min hund och mina bungy pump stavar utöver det följer jag upp vad jag äter varje dag så att jag håller kaloriintaget per dag. Utöver stavgång så kör jag zumba fitness. På ca 2 veckors tid så har jag tränat 5 dagar i veckan och jag har börjat gå ned i vikt och kroppens form börjar ändra sig. Nu finns det inga om och men utan nu är det hårt arbete om gäller!!!
 
KEEP GOING!!
 
 
 

Kommentera här: