Make it a lifestyle, not a duty

2,5 vecka har gått sedan jag bestämde mig för att ändra om mitt liv totalt! Det är ett jäkla slit men det ger onekligen resultat. Jag tränar nu minst 5 dagar i veckan och äter endast de kalorier som jag får lov till att göra per dag. På två veckor har jag minskat 1,6 kg, det känns otroligt bra att jag hittat ett sätt som fungerar för mig. Många gånger gör man de felet att man vill se snabba resultat och har som mål att tappa flera kilon i veckan, nackdelen med det är att man i regel inte orkar att hålla kvar vid det - man går ut för hårt. Jag kan verkligen rekommendera er som vill komma igång att börja träna på morgonen, det ger en energi hela dagen. Jag har dessutom valt att träna innan frukost vilket ger ännu mer. 2,5 vecka skall nu bli många fler! KEEP GOING!
 
 
 

Kommentera här: