Each step takes me closer to my goal

Tänk att denna dag kunde började med ett zumbapass i vårat tv-rum (kl.05:20!). Jag vet inte vilken som var den största utmaningen; att gå upp före resten i familjen för att köra zumba eller att försöka träna tyst så att jag inte skulle väcka någon. Det gick i alla fall hur bra som helst, Mikael hade inte hört någonting! Perfekt, detta är andra gången som jag kör ett zumbapass på morgonen innan arbete och eftersom det funkar med att jag inte väcker någon och samtidigt ett bra kompliment till powerwalken med mina bungy pump stavar så tänker jag fortsätta med detta. Jag är onekligen pågång och mer taggan än någonsin! Till råga på allt så startade inte min bil när det var dags att ta sig till arbetet.. Kyla och korta ressträckor har tydligen gett batteriet endel stryk. Det var bara att börja gå ca 5 km i -10. Enveten som jag är så skall ni inte inbilla er att jag gick och hämtade mössa och halsduk, nej då, jag gick naturligtvis utan mössa, halsduk och hade inga varma handskar utan endast fingervantar som värmer sådär. Det tog ca 55 min för mig att äntligen komma fram till jobbet och värmen!! Nu så här i efterhand så är jag jäkligt stolt över att jag först tränade zumba och sedan tog en oväntad, men ändå ganska skön långpromenad. Jag fick ju träning på köpet!!! 
 
 

Kommentera här: