Vi drar till fjällen!

Några dagars ledighet - snö, skidor, underbara människor, hund och kids! 2 bilar rullar just nu upp mot Mora och Gesundaberget. I vår bil finns min underbara Sam o han sover så gött och är allmänt nöjd. Älskade Sam som bara 1 timma tidigare sa; "jag älskar dig Emma, du är bäst o Sam är bäst". Underbara unge!! Jag blir lika glad varje gång när han säger så fina saker till mig. 3,5 år och så söt precis hela tiden. Och visst är det precis så att han älskar mig och jag honom. Min SOLSTRÅLE här i livet! Ibland önskar jag att han bodde närmare, så nära så att jag kunde hämta honom på dagis eller bara ta hem honom en kväll för att mysa och göra såna saker som bara är kul! Min älskade Sam, faster älskar dig massor! Nu ska vi busa, skoja och ha jätte jätte kul! Fjällen here we come!!!!!

 

1 Emelie:

skriven

åååh, ni verkar ha en så himla mysig & fin relation till varandra, du & Sam! förstår att du älskar honom.. & han dig!

Hoppas allt är bra med dig annars! många kramar!

Svar: Hej Emelie, ja så är det! Han är som min egen! :) Världens bästa! Hoppas att allt är bra? Stor kram!!
Emma

Kommentera här: