Jag älskar det här med revy, dans, spex och en fantastiskt klunga med härliga människor!

Dagarna ruuuusar iväg och snart är det dags för premiär! Herrljunga revyn spelas under hela mars månad och vi tränar för fulla muggar. Det är jätte roligt och otroligt skoj med övningar som inkluderar, skratt, dans och många roliga repliker! Jag minns när jag var med 2009 hur tomt jag tyckte att det blev efteråt, när alla spelningar var över. Förmodligen kommer jag att känna ett ännu större tomrum efter denna omgång. Tänk att vi håller på från början av januari till slutet av mars! Det är så härliga människor som man jobbar med. Alla är där för en sak, för att spela revy och för att ha roligt. Är det inte underbart? Massa härliga människor som bara sprudlar energi. Revy livet är underbart - utan tvekan!
 

Kommentera här: