Jag minns tillbaka och ler

Jag är inne i en period där jag minns tillbaka till tiden då mina största idoler var Backstreet Boy's, när min vän Rebecka tog körkort och den låt som gick varm var Alright med Lisa Miskovsky och Lost patrol. Tiden var så härlig. Allt var så kul. Jag och min vän Lena (grannar som barn), har många underbara minnen tillsammans. Allt från dansande i trädgårdar (till backstreet Boys/Spice Girls) med så hög musik så att grannarna borde klagat(?), till kojbygge och retande av stackars barn på gatan till alla fina dagsutflykter till skara sommarland, jämnesjön, liseberg etc. NOSTALGI! Tänk att vi till och med fick uppträda som Spice Girls för hela skolan (mellanstadiet) med en konsert på 2 timmar! Och genom det fick vi oxå åka till en annan skola och köra samma "konsert". Snacka om att vi var stolta. Hade jag kunnat så hade jag velat uppleva allt det där igen. Det roliga, busiga som man bara gör som barn. Underbar tid. 

 

1 Anonym:

skriven

Det va tider det!
Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden o göra om allt det! Jisses va skoj vi hade! Och inga måsten!!
Love dig! Puss

Svar: Ja helt underbart var det!! :) Hade man kunnat så hade jag oxå velat uppleva allt de där roliga igen!!!!!!!! Kan man inte vrida tillbaka tiden? Love dig! PUSS
Emma

Kommentera här: