FRIVILLIGT ATT FÖLJA MIN BLOGG!


Det är heeeeelt frivilligt att följa min blogg och gillar man inte det man läser behöver man heller inte besöka min sida. Hårt och ärligt. Men jag gillar inte när jag får kommentarer om att min blogg inte tilltalar någon som kallar sig för VESSLAN, lilla vännen... Du behöver inte gå in på min blogg om den är sååå dålig. Tack för att du la ner tid på att skirva hela 2 inlägg till mig. Tack för besväret!

Helgen vart underbar! Karaoke kväll i Göteborg, hundvakt och pizza. Me like.

Lite bilder från helgen

 
1 emilia - live laugh love:

skriven

jaha :) hos mig är det lugnt idag, missade lite bussar pga av att jag kolade fel i tabeller så jag hann inte med "utflyktsbussen" som skolan hade ordnat idag. Så det blir hemma och plugga osv ist. Jag slutar förhoppningsvis den 3 juni om jag inte behöver vara kvar och göra restsaker, tänkte jobba undan lite uppgifter idag om jag tar mig i kragen ! :)

2 Nina:

skriven

din blogg är nice gumman, och folk är bara avundjuka. eller så har dom bara ett förbannat tråkigt liv!



hoppas allt är bra med dig! <3

puss

3 Nina:

skriven

det undrar jag också?! knasiga människor det finns! :/



hur är allt med emma annars då?

puss!

4 emilia:

skriven

förstår det! Jag gillar verkligen att ha sommarlov och är riktigt glad över att efter detta så har jag faktiskt ett sommarlov kvar att se fram emot, dock få rjag väl sommarjobba så man får lite extra pengar iallafall. Nej jag har lite panik över avslutningskläderna, vet inte alls vad jag ska ha på mig :O något bra tips ?

5 Sanna Enoksson:

skriven

Wohoooo. Yes Im back :D

träffar en kille, inget seriöst :pHar du saknat mig?... liiite? hehe

6 Emmie Nillzone:

skriven

Ja gillar din lilla blogg!

7 Dress Like a Princess:

skriven

Vilka söta bilder :)

Kommentera här: