SNÖ???!! EMMA BLIR LEDSEN I ÖGAT


I morse när jag vaknade var heeeela bilen täckt av sån där äcklig snö. JAG vill ha vår nu, trött på snön. Vi har fått Snö den 27 Mars, det är väl nu våren skall komma på allvar?! Jag blir ledsen i ögat... Med mig är det knappast bättre med i dag, ögon och näsa rinner. Bihålerna börjar göra ont. Herregud, i kväll är det revy! Vem klagar för det? Som den stjärna jag är så kommer jag gå ut och köra stenhårt trots täppt näsa och skav i hals. Nu jäklar. Hur har ni det? Snö hos er oxå? Önska mig lycka till inför helgen.


Bild kommer i från, www.bt.se
1 Malin Sofia:

skriven

Jo, och svinkallt. Minus 8 grader typ, vill inte ens gå ut. :(



Tack för att du röstade på mig!

2 Nina - This is who I am:

skriven

fyyyy för snö! :)



jag mår fint, hoppas du mår bättre!?

puss

3 Cajsa:

skriven

jo, antar det... the show must go on.. right? :P

min förkylning har i alla fall släppt men jag vet att jag kommer att få ett helvete efter premiären på torsdag.... :O

4 Mimmi:

skriven

svar: hehe, åh vad smarrigt för dig! Hoppas de smakade bra ;)

Vad skönt att du börjar bli bättre, är du helt bra nu då? själv har jag gått och blivit förkyld, inte alls kul :/

Ja exakt, det ska bli en liten kärleksresa. Bara han och jag som får lite tid för oss själva i värmen :)

5 Camilla:

skriven

svar: ja jag fick jätte mycket fint :)

okej, hoppas du mår bättre nu då! :)

själv så mådde jag bra (trodde jag) igår men nu så är jag ännu sämre igen :P tror jag har åkt på halsfluss (jag vet inte om det stavas så haha).

6 jennifer:

skriven

Ja usch jag ville verkligen att snön ska försvinna snart! hoppas du får en trevlig kväll gumman! Kram

7 Malin Sofia:

skriven

Förresten, har jag frågat dig om du är intresserad av att komma med på sommarens stora bloggträff i Stockholm? :) 100 bloggare samlas för att äta, dricka, dansa......skulle vara jätteroligt att se dig där! :) All info finns på min blogg, under kategorin Bloggträff. Du kan ju tänka på saken. :)

Kommentera här: