1 Mimmi:

skriven

svar: nej, den filmen var verkligen inte bra tyvärr. Så den rekommenderar jag inte. Nej, wallander har jag inte heller sett men den är saker bra. de filmerna brukar ju vara väldigt bra :)

kram!

2 Nina:

skriven

så fin :)



jag har träffat underbara vänner & festat lite :) det var trevligt!

men nu har det varit fullt upp varje helg den senaste tiden, så jag skulle vilja ha lite lugn & ro. :)



allt bra med dig gumman?

puss

3 Emmelie:

skriven

ÅÅh, superfin header! =)

4 Camilla:

skriven

svar: det är bra med mig också :) skönt att känna att du kommer iform, är inte riktigt där själv ännu! :)

5 Ferhat:

skriven

Good good :D

6 Johanna:

skriven

hej vilken fin sida du har.

7 jeanny:

skriven

sv: aj då, sånt gör jätte ont :(



aa massa plugg, själv då ?

8 Anna B:

skriven

9 AnnaB:

skriven

Hej Emnma! det gar bra med solandet :) men nasta vecka ar ju tyvarr sista sa dfet blir till att ligga i ordentligt! hehe. vilket fint klipp. han sjunger den laten jatte bra, vilket verision. Hoppas du har det bra! kramar anna

10 jennifer:

skriven

Ja wow, den var riktigt bra =). Gillar ju låten från början, men det här slår NÄSTAN den =P.

11 Johanna:

skriven

var så lite så

12 Emmelie:

skriven

Ingen orsak! :) Bara bra, med did då :)?

13 Mimmi:

skriven

svar: aa, de filmerna är rikgit bra. Jag älskar skräck och blir inte rädd av många filmer, men just seck och wallander skrämmer mig för de känns som att allt verkligen är på riktigt. Det är sverige, områden man ofta känner till osv.

14 Johanna:

skriven

det är sådär med mig hur är de med dig?

15 Sanna:

skriven

Timo är BÄST! Hur är det med dig vännen?

Kommentera här: