1 Mindy:

skriven

Längtar till sommaren mer & mer...vill inte gå med min vinterjacka längre..vill ha mina sommar klänningar...

2 Mindy:

skriven

Får hålla tummarna att våren kommer tidigt i år..

3 Linda:

skriven

Fortast möjligt då vi är 1 person kort nu då=(Så gärna idag om du kan svara på det;)

4 Camilla:

skriven

svar; åh samma här. våren får gärna komma så snart som möjligt! :) min helg bestod enbart av skolarbeten :P inte så skojigt hehe. själv då?

5 Julia:

skriven

haha det gick rätt bra tillslut;D snygga armband!!:D

6 Linda:

skriven

hihi typ nu vill jag ha svar,för det e ju som sagt 1 plats över nu=(



7 Linda:

skriven

Ah men vad trist, varför tackar du nej då, kan du inte?



8 Lollo:

skriven

sv: hehe okej :) äh bara skolan & träning, sj? :)

åh vilka fina armband! Eiffeltornet påminner om ett par örhängen jag har, fast guldiga, som jag köpte när jag var i Paris haha xD

9 Mindy:

skriven

HAr din dag varit bra?

10 Julia:

skriven

Jadå, allt är bra=) fast jag har lite ångest över matteprovet på 70 sidor nästa veckaXD har inte börjat öva än, så gissa vad jag kommer få göra i helgen:( själv då?=)

11 Camilla:

skriven

svar: då får vi hålla tummarna :D dagen och kvällen har bestått av plugg, inte så roande :P hehe själv då?

Kommentera här: