LINNEA & FÄRGAT HÅR


Gårdagen blev alldeles perfekt! Vi körde på en riktig Emma & Linnea kväll som innehöll sång, prat och färgning utav hår. Linnea fick sitt hår i en rödbrun nyans och på mig blev de lite mörka slingor i underhåret. Blev skit bra! Hur var eran måndagskväll? Har ni sett att det snöar ute i dag? I alla fall gör de det här, är det inte underbart? Jag har ju tidigare skrivit om att jag inte har någon som helst julkänsla, när snön är här får även jag julkänsla så STANNA! Något som känts riktigt bra verkar ha nått sitt slut idag. Det har antagligen med min vanliga tur att göra, så att jag vann en tävling för att bleka tänderna är för mig helt obegripligt. Life goes on.

Handlade en ny klänning i helgen oxå som jag ska ha på juldagen. Tycks?



www.nelly.se

1 Maja-Stina:

skriven

Åh hej! Henriks syrra sa igår att snön ska ligga kvar över j-u-l. Tänk om vi får vit, mysig Herrljungajul. Vore nåt! Kram på dig!

Kommentera här: