NYA MODET - NITAR!



BILDEN KOMMER I FRÅN http://www.glamour.se

Det nya nu är NITAR, nitar på allt! Väskor, skor, bälten, tröjor etc. Jag tycker att det
är super läckert! Vad tycker du?


1 Anonym:

skriven

det e bra med mig. Har gått o blivit lite sjuk bara, men det går över som allt annat.



hur är det själv?

Ja ses är ett måste snarast!! puss

2 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: inte alls mkt sj ? :P

3 lou,:

skriven

svar: tack så mycket! :)

jag mår helt okej, lite trött bara men annars så. ;)

hur är det själv? =)

4 Cajsa:

skriven

haha nej men fotograferingen är om mindre än en månad och de kommer aldrig hinna bli klar med de nya mössorna tills dess.. ^^

5 jenny:

skriven

Jåå, jag är på akvariekällaren. :)

6 Nina:

skriven

ja, nitar är snyggt värre! :)



hur mår du gumman?

PUSS

7 Cajsa:

skriven

nej vi beställde dem i september och betalade i november när det skulle betalas.

8 Maja-Stina:

skriven

Åh tack snälla du, vad glad jag blir!

Din blogg är snygg. Har du layoutat den själv? Känns som jag frågat... hrm.

Hoppas onsdagen är fin!

9 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: okej hihi jag vet inte :D

10 Sara:

skriven

Hej, jag undrar om du kan länka där du hittade bilden om nitar. Är intresserad av skorna, vet du vars dom kommer i från? :) / Sara

Kommentera här: