Dåligt med bloggande

Jag känner mig dålig, riktigt dålig. Har inte bloggat på 4 dagar. Det är kass med tanke på att jag alltid skrivit något varje dag. Anledningen är helt enkelt att jag haft för mycket att göra. Jag jobbar hela tiden känns det som, och när jag inte har jobbat har det varit något annat som jag varit tvungen att fixa. Jag var i Göteborg i Torsdags och träffade Jane på en fika. Jane är en utav kompisarna som var med i Göteborgs Lucia samtidigt som mig. Vi fikade och pratade om resan vi ska åka på gemensamt. Jag och Jane ska till Italien i December för att sjunga. Jag gjorde samma resa förra året och det är helt klart en resa jag aldrig kommer att glömma!

I går träffade jag Sarah, vi var ute och promenerade i hop. Jätte härligt men kallt. Alltid kul att träffa min Sarah. Henne går det att prata med om allting. Har du oxå såna vänner?

Någon som är nyfiken på hur det går med mitt springande på mornarna? För er som undrar kan jag tala om att d
et går jätte bra! Jag är ute mellan 3-4 dagar i veckan och springer i ca 20-30 min. Jag mår mycket bättre, känner mig piggare och fräschare. JAG KÄNNER MIG STOLT OCH DUKTIG!


1 sarah:

skriven

sv: Hehe jag har inte gjort något (A) har tagit en design som redan finns, fast det var meningen att ingen skulle veta det men ;P hehe men tack ska du ha :)



ps. Du borde känna dig stolt och duktig, jag hade inte pallat gå upp tidigt på morgonen för å springa :P ds.

2 sarah:

skriven

Jag tror jag läste lite fel :P men jag fatta inte ändå, vad menar du med stil? finns många olkia typer av stilar hehe :)

3 Brunetten Sanna E:

skriven

hur länge har du hållit på och springa då?



Näe jag är inte modell :)

4 F:

skriven

Nu är du för seg med bloggen!

Kommentera här: