IFK Göteborg - Gais

Biljetterna är bokade, jag, tim, mamma och pappa ska på IFK Göteborg - Gais på måndag. Blir käk på La vacca innan och sedan match. Kommer bli super bra. Så roligt att bara hitta på saker med mamma och pappa, blir så mysigt på något vis. Hur har ni det?

Min vecka har varit riktigt hektisk, i onsdags var jag i Göteborg träffade Lovisa. Innan så hade jag varit i Alingsås och köpt kattmat på djurkliniken där. Så det blev en hyffsad resa den dagen. Herrljunga - Borås, Borås - Alingsås, Alingsås - Göteborg, Göteborg - Herrljunga. Puh! Jag och Lovisa kikade på fortsättningen utav Lucia åt varsin pizza. Mysigt!

I kväll blir det  god mat och mys i soffan. I morgon är det kalas för min bror Johan. Tim åker hem till sin mamma i morgon, så jag blir själv.

Vad ska ni hitta på?

Kommentera här: