I'm back!

Längesen sist.. Livet rullar onekligen på i en rasande fart och jag skall erkänna att jag inte hunnit med, eller i alla fall lagt bloggen åt sidan. Men nu, när till och med min sambo frågar "ska du inte blogga snart?", då är det nog dags att ta sig tid.
 
Här har det hänt mycket kul sedan sist. Jag har bytt jobb, planerat för julkonsert som körs den 7/12 o 8/12 kl.19:00 på Biografsaga i Herrljunga, mer info finns på www.biografsaga.se. Vi repar såklart inför detta och det för fullt.. Det är mycket som ska sitta, allt i från rekvisita på scen till stämsång. Kul är det! Bokningarna trillar in så vi hoppas på succé. 
 
I går tjuvstartade vi. Adventstjärnorna hänger uppe och lyser så fint, jag vet, det är en vecka för tidigt men jag kunde inte låta bli. Julen är speciell och oxå en tid som väcker fina minnen, jag gillar att mysa extra kring jul och då passar ingenting bättre än att tjuvstarta. Denna helg har vi haft Sam och Leo hos oss, så mysigt med barn och deras härliga kommentarer. Sam är 4 år och Leo är 1 år. För Sam är det jättecoolt att komma hem till oss och busa med mig och Mikael eller att spela hur mycket han vill på ipaden, denna helg har det varit "coolt" att ladda ner nya spel. För Leo har det varit lyx att kunna "köra" med faster på precis samma sätt som Sam alltid gjorde som liten och fortfarande gör. De lär sig fort, men jag skämmer sååå gärna bort mina älsklingar så mig får de mer än gärna köra med! Kom snart tillbaka!
 
På tal om julkonsert.. Lyssna gärna på hur jag låter...
 

Kommentera här: