1 sandra:

skriven

snygg!

2 lucke:

skriven

allt bra idag med dig? :)

3 Rosanna:

skriven

sv: Jag köpte min på elgiganten, men tror den finns lite överallt, förmodligen på åhléns och alla andra ställen man kan köpa sånt på :)

4 FRIDA:

skriven

va läckert de blev när du tog en bild svartvit och en vanlig:)- säger bildgalningen i mej:P

5 Petra:

skriven

Nice :-)

6 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

7 FRIDA:

skriven

Hej Emma!

Tänkte bara höra med dej angående en affärsgrej,

Jag ligger lite i startgroparna att inom överskådelig framtid öppna en liten inredningsbutik i Herrljunga, tänkte höra med Dej e lite entreprenör om Du har koll på om det finns nån lokal ledig? :)



Ha det bäst!!!



FRIDA

Kommentera här: