MIN ÖGONSTEN




Det är Tisdag idag. Jag har full rulle som vanligt. Ska jobba på biografen i kväll och sedan hem och försöka sova hyffsat tidigt. Hur har ni det? Jag kikade på idrottsgalan igår och jag ska erkänna att jag inte hängt med i sportens värld under 2009. Det har varit mycket annat som tagit min tid i stället. Emma mår bra, riktigt BRA (bortsett från min trötthet)

1 Maja-Stina:

skriven

Vilken SÖTNOS! Vad goa ni är!!

2 Becka:

skriven

Härligt att du mår bra vännen, söta ni är på bilden :) Älskar dig PUSS

3 Ann:

skriven

Sv: Jag ska försöka tänka positivt!



Min helg har varit kanon!



Kram!

4 Lena:

skriven

Yes, börja träna idag :)

Så nu ska jag börja på riktigt och komma igång ordentligt. Ska få träningsschemat imorgon.

Puss

5 S A N N A S . R U M:

skriven

Taack, bara bra, själv då? (:

6 JUDITH:

skriven

*SV: jag ska fara till sthm med min kille & hälsa på hans pappa, eftersom jag bor i norrland så blire kul ;>

7 S A N N A S . R U M:

skriven

Ohja, den har varit toppen bra (:

Dindå?

8 M:

skriven

hej, tuffblogg. Allt bra?

9 Neha:

skriven

Härlig bild:D

Kommentera här: