SNART BLIR JAG FASTER


Nu är det inte alls långt kvar tills jag ska bli faster. Brorsan Freddie blir snart pappa. Det ska bli super mysigt att äntligen få pussa på bebisen. Jag har nu köpt denna fina babysitter från www.barabus.se



Vad hittar ni på i dag?


1 Lena:

skriven

att vara faster är helt underbart!

Babysittern är jätte fin! :)

Tack för i helgen hjärtat! puss

2 Kicki:

skriven

va roligt :) du far halsa han, han kommer sakert inte ihag mig men anda :)

3 SANNA:

skriven

Söt du e smulan som saknat mig :D

LOVE YOU!

4 emilia:

skriven

oj vad härligt att du blir moster snart! :)

nu har jag hittat det jag sökte till avslutningen, blev en gul tunika och ett vitt linne under.(Jag är inte mycket för det, men förändring har man väl aldrig dött av tror jag) Kan nog lägga upp bild imorn eller om jag klipper ihop från internet :) Fårse om det blir tights till det också eller leggins :)

5 mia:

skriven

Åh vad roligt! Jag har gjort massor idag, städat, färgat håret, solat.. och så vidare =) vad gör du ikväll?

6 Malin Sofia:

skriven

Så spännande. :) :)

7 sanna:

skriven

Har en såkallad flört just nu men det e sjukt oseriöst. Fint att muffla lite bara :p haha



Exet dumpade jag snabbt :p

Nu är jag ute på nya jaktmarker :p

8 Nina:

skriven

åh vad mysigt att bli faster! när är det dags? :)



puss

9 Malena:

skriven

Bebben kommer bli skitglad! Det första den kommer säga när den kommer ut är: "var e min babysitter"?! :)

Har packat BBväskan nu och såklart är den vita hooden du köpte nerpackad. Måste ju va cool när hon/han möter världen för första gången.

Roligt att träffa dig idag!!



Kraaaaaaaaaam

10 Maja-Stina:

skriven

OJ, va kul att det närmar sig! Hur långt kvar är det nu? Bor de i Halmstad? Hälsa!



Den 1 aug ska vi flytta härifrån. Det ordnar sig säkert med ny lya. Andrahand finns en del på Blocket. Ska börja kika ordentligt.

Ha finfin helg!

Kommentera här: