EARTH HOUR



Vi hade våran sista föreställning med revyn då earth hour ägde rum. Deltog du?

Med Emma är det sådär, min hals gör vansinnigt ont och jag kan knappt prata i dag. Revyn är över för detta år och livet rullar vidare. Nu är det snart vår och sommar igen och visst känns livet ljusare när dessa tider kommer?

1 Malin Sofia:

skriven

Det är jag som dragit igång det, till min hjälp har jag annaelisabethlinde.blogg.se och emmajuli.blogg.se. Vi blir 100 stycken, för tillfället är 40 anmälda. Både små och större bloggare. Åldergränsen är 18, det är mitt enda krav. Alla som vill får anmäla sig, men jag frågar naturligtvis speciellt de vars bloggar jag följer. ;) Bilder från festlokalen finns i min blogg, också alla annan info. Du får anmäla en kompis också om du vill. Du kan ju höra av dig om du vill att jag skriver upp dig, officiell inbjudan kommer senare.

2 Cajsa:

skriven

nej men USCH!:( det är helt okej med mig.. har det lite stressit och är astrött bara men annars funkar det.. ^^

gjort idag då?

3 Mimmi:

skriven

svar: nemen usch då, stackare. Du får verkligen krya på dig tjejen och se till att bli frisk! :)

Min helg var iaf toppen, är väldigt förkyld men jag orkade med tjejmiddagen iaf i lördags :)

4 Nina - This is who I am:

skriven

ja jag släckte ner allt förutom tvn!



mr du bättre nu sötnos?

PUSS

5 Camilla:

skriven

svar: okej :) jodå med mig är det bättre, men är fortfarande förkyld och så :) haft en bra dag? blivit lurad något ;P

Kommentera här: