LÖRDAG OCH HALMSTAD


Familjen har i dag varit i Halmstad. Väckarklockan ringde kl. 09.00 och då var det dags att stiga upp för att sedan lämna Herrljunga emot Halmstad kl.10.00. Precis som vanligt så blir min familj alltid sena, så även denna dag. Vi hämtade upp farmor strax före 10.30 och sedan var vi på väg. Vi var framme i Halmstad efter lite fika på vägen runt 13.30, vi skulle varit där 13. Dagen har varit jätte mysig, god mat hos Fredik och Malena och underbart väder! Tror faktiskt inte att det kan bli bättre. Hur har ni haft det?

Lite kort om min gårdag... Jag hade en riktig skitdag i går, min bil gick sönder på väg till Lovisa i Göteborg. Bensinpumpen slutade att fungera och där stod jag på riksväg 40 på avfarten emot mölnlycke i cirkus 2 minuter innan det stannade en jätte snäll kille som hjälpte mig till bilverkstad. Såna människor som han finns det fan inte många av!! Väl framme på bilverkstaden tog dom in den direkt för reparation och 3 timmar senare rullade vi vidare emot Lovisa och slottsparken. Dagen med Lovisa var jätte mysig men snacka om kasst när man några timmar tidigare fått slänga upp nästan 5 tusen för att få bilen lagad. Som jag brukar säga "everything happens for a reason".



Bild på mina nya skor samt min outfit för dagen

1 emma härnqvist/perfektion:

skriven

åh men dig känner jag ju igen..

2 Cajsa:

skriven

goddagens tjejen! hoppas att allt är bra med dig idag!?

3 H A I D I J A K O B S S O N:

skriven

SVAR: den har varit bra :D självdå?

Kommentera här: