1 Malin Larsson:

skriven

sv: äter inte, sover bara och så :(

2 Carro:

skriven

Var med och tävla om en snyggklänning i min blogg ;)

3 Malin Larsson:

skriven

sv: nej, feber är det inte, men kanske nå maginfluensa, för det går maginfluensor som bara den från hund till hund nu , så det är nog bra det :)

4 Malin Larsson:

skriven

sv: nej, hon mår lite bättre, så vi ska avvakta till imorgon :)

5 Mimmi:

skriven

svar: VAd mysigt :) Känner du dig lite bättre nu?

Idag har jag varit ute en sväng, kollat lite på rean men nu ska jag bara ta det lugnt så jag blir helt frisk :) Själv då?

6 Malin Larsson:

skriven

sv: mjo, jag med!

7 Mimmi:

skriven

svar: Usch då, stackare :/ Låter inte ett dugg kul! Krya på dig igen :) Ja, ganska mycket fakatiskt. Var inte på stan, utan bara i en liten galleria där jag bor men även där var det lite rea här och var :)

8 Cajsa:

skriven

nää faktiskt inte.. :( xx C..

9 H *:

skriven

- jo sant : )

10 Elin:

skriven

Jag tycker inte om henne så mkt, men jävlar (!) vad hon ser bra ut :)

11 Therese:

skriven

Okej ^^ Min jul har varit jätte bra, lite tråkig men lugn och skön ^^ Din då?

12 Camilla:

skriven

svar: åh va jobbigt, hoppas du blir frisk snart :(

Med mig är det bra :) Gott nytt år på dig :D

Kommentera här: