Thomas Järvheden har så rätt! För att du vågar så vågar jag.

 
 
Håll här
Håll mitt hjärta
Märker du hur mycket jag känner
Se här
Se hur jag ser på dig
Anar du, hur mycket jag känner

Andas mina andetag
Min hand i ditt hår
Min panna mot din
Låt din mun möta min
Och känn att jag är oförställd
Vågar jag, vågar jag
Om du lutar dig emot mig

Tillbaks, tillbaks, tillbaks, tillbaks

Ligg här tanka ditt lugn hos mig
Vila här glöm alla murar
Hör här hör mig säga
Med ärlig röst jag vill inte tveka

Andas mina andetag
Min hand i ditt hår
Min panna mot din
För din mun ner mot min
Och känn att jag är oförställd
Vågar jag, vågar jag
Om du lutar dig emot mig

Stå kvar, stå kvar, stå kvar, stå kvar

Jag ger dig mitt sista, mitt sista jag har kvar
Du får mitt sista...
... nästa gång förblöder jag

Kommentera här: