MYCKET HAR HÄNT SEDAN SIST


Jag vet! Jag har varit riktigt kass på att uppdatera här! Det finns en anledning till det.. Jag har haft och har så mycket att stå i hela tiden så jag glömmer bort bloggen, dålig ursäkt jag vet men sanningen..

Vad har hänt den senaste tiden?

* Blivit Faster till en underbar liten SAM
* Fyllt 24 år
* Haft kul med vänner
* Scotts i Herrljunga
* Ny mobil



Tänk vad tiden går... Nu är man 24 och inte ett dugg klokare. Känns som att jag är samma Emma som jag alltid varit, kanske med mer erfarenhet men annars samma.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!
1 Ann:

skriven

Jag träffar ju dig nästan varje dag så jag överlever utan dina uppdateringar men det är ju kul när du väl uppdaterar.



Vilken otroligt söt liten Sam, förstår att du är helt kär!



Kram på dig bästaste Emman i hela världen!

2 ღ Milly ღ:

skriven

Jo tack allt är kalas här :)

3 Maja-Stina:

skriven

Nämen titta vilken söt liten Sam! Världens goaste ju.

Mycket kan hända på en månad minsann. :) Hoppas du haft en fin midsommar. Vi har - här i Fjällbacka. KRAM.

4 Nina:

skriven

åååh vad söt han är lille Sam!!! :)



puss

5 cajsa:

skriven

hejsan! :D det va länge sen! :) allt bra med dig? söööt bäbis! :)

xx Cajsa

6 Camilla:

skriven

svar: hehe ja :) jag har faktiskt inte hunnit reflektera så mycket över att skolan är slut :P det har inte riktigt sjunkit in ännu tror jag ;P

har ingen aning om vad jag ska göra till hösten, men det blir till att försöka att få ett jobb. för plugga ska jag inte göra ännu iallafall :)

ska du hitta på något trevligt i sommar då? :)

7 Musen!!!!!!!!!!!:

skriven

Fråga; vad säger ordet "musfrisyr" Dej?

8 Cajsa:

skriven

jo, samma.. :P händer för kul hos dig då?

9 Nina:

skriven

aww tack gumman! :)

det är inte så svårt. man lär sig. :D



PUSS

10 Camilla:

skriven

svar: jo jag antar att det kommer bli så :) hehe

va härligt :) får hoppas att dom veckorna går fort! ska du hitta på något roligt på semestern?

11 Maja-Stina:

skriven

Otroligt söt. Antar att du vill hänga med Sam varje dag nu... :)

Inget barn på G här ;) men visst blir man sugen när man ser hur goa dom är. En vacker dag så!

Kommentera här: