Mysig onsdag med massor utav glädje

Varken jag eller min sambo förstår att onsdagskvällen redan passerat, vad händer med veckorna? De liksom bara spriiiiinger iväg och vips så är det närmare till helg, igen. För sambon har nu nedräkningen börjat till massor utav golfspel, slippa att ha mössa och vantar och bara njuta av ledighet med golf. Han åker till spanien på torsdag nästa vecka och blir borta i 2,5 vecka. Jag kan erkänna att jag gärna hade följt med honom. Även fast det inte är högsommarvärme där så hade det ändå varit skönt och bara slappat. För mig innebär dessa veckor att gasa på ytterligare med träning och kost. På 2,5 vecka skall jag allt klara av att ändra på kroppen ännu mer, kul om jag lyckas!
Vilken mysig onsdag det blev! Med trötta ben efter powerwalk, sushi, sveriges mästerkock, sambo och vovve tackar vi för denna härliga dag!
 

Kommentera här: