Det här ska jag bli när jag blir stor - DAG 29

Redan som liten tjej älskade jag att pyssla eller att greja med händerna. Allt från pusslande till målande och till och med broderande! På senare år gick de där pysslandet över till skapande. Klippa, färga, sätta i löshår på vänner, lära mig nya låtar. Och så nu ännu några år senare så sitter allt de där kvar men till detta har även intresset för marknadsföring, hemsidor etc vuxit i mina intressen.

 

I bland tänker jag att jag kanske skulle arbetat med att driva en egen firma tillsammans med någon som skulle brinna för uppgiften lika mycket som jag. Ett café kanske? Fast nej.. Tänk alla tidiga mornar det skulle innebära.. Jag trivs ganska bra med mitt nuvarande yrke men målet är att bli personalchef på ett större företag... (Resten får bli en hemlis, kan ju inte avslöja mina drömmar helt).