Jag vill minnas det jag en gång glömde bort

Mina älskade läsare! Jag har inte hunnit med bloggen på ett tag men ska försöka skärpa mig med uppdateringar. Det är mycket kul som är pågång i mitt liv, känns roligt med mycket nytt som är i rullning. Det är torsdag i dag och inte vilken torsdag som helst, de är nämligen den första torsdagen på resten utav mitt och ditt liv.

Tiden går så jäkla snabbt och jag önskar att jag kunde minnas det som jag en gång glömde bort. Man skulle spara ner allt i en stor stor låda som var skyddad mot all förstörelse. Tänk vad mysigt man kunde ha när man bli äldre och kunde välja de delar av ens liv som man vill blicka tillbaka till. Jag hade hellre lagt timmar på de än på att titta på ngt dåligt program på TV. Det är så mycket som man inte kommer ihåg, mycket som försvinner med åren. Det är hemskt och jag skulle verkligen vilja minnas allt, i alla fall allt som är glädje och lycka. Fast livet är väl glädje och lycka? Att du och jag finns till?


Kommentera här: