JAG HJÄRTA HUND


Ni som följer min blogg vet att jag skrivit om att skaffa hund tidigare. Den viljan kommer mer och mer. Jag vill vill vill ha en hund. Kanske en Maja?





1 Malena:

skriven

Vad fin!!!

2 emelie:

skriven

det funkar hur bra som helst! än så länge har han faktiskt int ebehövt vara så mycket själv för jag har ju studerat & skrivit c-uppsats & sådär.. jobbat litegrann på systemet, men då har vi oftast fixat så han kan vara med caesar & det fungerar jättebra. de få timmar han spenderat själv har gått jättebra också så det är inga problem. har inte ångrat en sekund att vi skaffa oss august.. han är världens lilla guldklimp! :)

3 Jennifer:

skriven

Så söt hund =)!

4 Cajsa:

skriven

hejsan! :D allt bra med dig idag?

5 sarah:

skriven

åh har du? är du nöjd med objektivet? :) får jag fråga dig var du köpte det?

Kommentera här: