Mysig helg med mysig familj

4:e advent och massor utav mys på Hedvigsborg, knäckbak, bingolotto, familjemys och en fyrbent tjej som i dag fyller 2 år. Vi säger GRATTIS till våran Maja som i dag blir stor tjej. Det har firats med leksaker, märgben och såklart ett långt spår i skogen tillsammans med matte. Min sambo och jag har som söndagsmys att spela bingolotto och visst är de ännu mysigare när hela lägenheten doftar nygjord knäck tillsammans med glögg. Julen är så mysig. Fullständigt älskar den, Och kanske älskar jag den ännu lite mer när jag har en sån underbar familj. Önskar er alla en riktigt God Jul!

1 w:

skriven

fin gran:D



Och vad tycker du om mina "The Party Queen Is Dead" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2 Smsa Låna:

skriven

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera här: