JAG TROR PÅ FRAMTIDEN


Många pratar om att allt blir så mycket sämre hela tiden, jag tror på framtiden. Man måste tro, varför ska man annars leva för om man inte tror att livet bara blir bättre? Jag skriver måste för att i min värld så måste man tro på framtiden, tro på att världen blir en bättre plats att leva på, tro på att mitt egna liv tillsammans med någon blir precis så bra som jag tror och hoppas på. Man ska tro på att livet är till för att levas och inte till för att slösas bort.
För ca 1,5 år sedan gjorde mitt liv en vändning och efter det har jag haft både motgångar och medgångar. Fast det är väl endel av charmen i det som kallas livet? För att uppskatta medgångarna och allt positivt som man upplever och har runt sig måste man då och då få lite uppförsbackar att ta sig upp för. Livet är en underbart och både du och jag skall vara glada för att vi just finns i denna värld, i detta nu.

Jag har många runt mig som betyder men som framförallt har betytt otroligt de sista året. Tack! Ni vet vilka ni är och det är tack vare många utav er som jag är där jag är idag och då tänker jag framförallt på mina föräldrar, mina bröder Johan och Fredrik, Malena, Nettan, Jessica, Lena, Linnea, Bo mfl. Ni är guld värda. Jag önskar att alla hade såna vänner som jag har men framförallt som står kvar hos mig även idag. Glöm aldrig att ni betyder för mig.





1 Lena:

skriven

visst kunde ja sno en bild härifrån :) den på mig, när ja har en cigg i munnen. skicka bilderna nu!!! puss

Kommentera här: