WHAT A NIGHT


Jag känner mig som en prinsessa när jag befinner mig där, i sängen, en söt och alldeles underbar prinsessa som inte kan ha det bättre än just då. Jag skulle kunna skriva att life is good men ljuger jag då? Än så länge så är inte livet underbart men jag hoppas att det kan bli så. Min helg har varit fin, firade min älskade mamma igår. Det borde finnas flera dagar som man enligt almenackan ska ägna åt sin mamma och pappa. Även fast man rent spontant träffar dom, talar om hur mycket man älskar dom så borde det finna fler än 2 dagar (en till dom var) som är ägnade åt mamma och pappa. Mina föräldrar är något utöver det vanliga. Jag och pappa kan bråka endel och detta beror på (om man ska lyssna på mamma), att vi är så vansinnigt lika. Båda är lika envisa och blir det en diskussion så är det ingen utav oss som ger sig. Kallar man det kärlek? Hur arg jag än är på mamma och pappa i mellanåt så är det oxå dom som jag älskar mest på hela denna jord. Dom satte mig till livet och det kan man aldrig tacka tillräckligt för. Älskar er.

Veckans tema i fototävlingen på jobbet är LJUS

1 Suneeta & hunden Chanel:

skriven

Häftig header du har. Den är jättefin!!!

2 Lena:

skriven

Sv: Lätt att vi ska! Ska du med på fotboll i september? Puss

3 Madde:

skriven

Härligt. Jag har haft en lugn och skön helg. I fredags kollade jag och killen på lite film och myste, i lördags tränade jag och sen drack jag några drinkar med killen och hans kompis och igår var jag hos mamma!



Vad ha du för planer för dagen? kram

4 Felicia:

skriven

Sv: Jag har ingenting planerat faktiskt :) Bara ta det lugnt och njuta av solen, medans den är framma! Vad ska du hitta på då?

5 sarahh:

skriven

fin blogg!

Kommentera här: