SEX AND THE CITY & GBG


Vilken eftermiddag jag hade igår! Helt underbaaar. Jag och Lena möttes upp i stan vid 13.30 för att gå på premiären utav Sex and the city 2. Filmen var jättebra men läser man kritikernas kommentarer idag så kan man undra om vi var på samma film? Både jag och Lena var mer än nöjda med filmen och vi skrattade både 8 och 9 ggr. Efter filmen satte vi oss på uteserveringen utanför bergakungen och käkade. Lena tog sushi och jag åt pasta med curry och sallad. Det var en jättebra torsdag och jag kan helt klart rekommendera att gå på bio mitt på dagen, supermysigt.

Gjorde ngt igår som kanske kan uppfattas som dumt. Det återstår och se med tiden om jag blir ihjäl slagen eller ej. Har klickat hem en ny tunika från www.ginatricot.se, eller hur är den fin?






1 E M M A:

skriven

sv: mm "/

men nästa vecka så måste jag typ till skolan "/

2 Lena:

skriven

helt underbart igår! Jag älskade verkligen filmen och jag struntar i alla kritiker o deras kommentarer :) Alla har ju inte samma smak och tur är väl det!! Älskar dig och snart blir det bio igen :) puss på skinkan

3 Felicia:

skriven

Sv: Jag vet inte faktiskt, haha! Hur blir din då? :)

4 Madde:

skriven

Jag älskar tatueringar, har två egna :) Åh jag är så sugen på att gå på SATC2 men väntar på några vänner som ska komma hem först ;)



I helgen har jag faktiskt inte planerat mycket mer än lunch hos mamma på söndag. Själv då? kram

5 annie:

skriven

skulle du bli ihjälslagen för att du köper en tunika?

6 FRIDA:

skriven

Hej, förlåt segt svar:P men ja håller med, alltid roligare med lite mer "relevanta" argumentationer:)

Ha en fin Söndag-hoppas vi får sol idag på denna Mors Dag:) Kram!

7 simone:

skriven

ursöt top :D

Kommentera här: