MISS YOU LOVE


Igår ringde min vän Linnea ifrån Spanien! Shit vad glad jag blev när jag tittade på telefonen och såg att det var hon - tjejen som fått mig att le mycket de senaste året som ringde. Linnea befinner sig nu i Spanien och jobbar som showartist hela dagar och kvällar. Hon åkte i början av mars och är hemma först i oktober. Hur ska jag klara en hel sommar utan våra badkvällar och turer med lille bilen Linnea? Du har varit ifrån Sverige i ca 1 månad och det känns redan tomt. Saknar dig vännen och finns här när du är hemma igen.



Linnea och jag under revyn 2009

1 Cajsa:

skriven

hihi, tackar sötnos! ^^

2 Jenna:

skriven

Hej!



Jag har precis fixat en ny kategori i min blogg. Den heter Uppdraget. Gå in här; http://jennifermalmqvist.blogg.se/2010/march/ny-kategori.html#comment och läs om den. Det kommer bli grymt kul! ;)



Ha det bäst <3

3 Ciiz:

skriven

det kan jag ju inte säga, då är det ju ingen hemlighet längre haha

4 Jennifer:

skriven

ja det är riktigt skönt! Vi går i ganska normal takt, iallafall nu i början =). Hur är det med dig då? kram

Kommentera här: