WHAT A BEAUTIFUL DAY


Min 25 årsdag blev så bra som jag hade hoppats (om inte bättre?). Det enda som saknades var en han. Annars var det strålande solsken hela dagen och god smörgåstårta, jordgubbar och glass och härligt sällskap på kvällen. Min älskade fadder Peter kom med blomma och present och de mina vänner gjorde hela min dag! Peter har och kommer alltid betyda mycket för mig, finns ingen som skämt bort mig så som han om man bortser från mina föräldrar. Det var en positiv överraskning att han kom och grattade. Jag fick mycket blommor, smycken, kläder etc etc. Hel nöjd!



PETER OCH JAG


TÅRTA FRÅN ARBETSKAMRATER PÅ JOBBET


SMÖRGÅSTÅRTA



1 Rosanna:

skriven

sv: joo dom blir riktigt fina och stora faktiskt! Tyvärr är den ju ganska så dyr, 700-800 kr eller nått sånt har jag för mig, men jag tycker iallafall att det var värt det! =)

2 Fotograf Jessica:

skriven

Allt bra med dig idag?

Va har ni för väder?

3 Petra:

skriven

Grattis i efterskott!!! Härliga bilder :-)

4 LOBO:

skriven

Nu får du ändra det som står längst upp till vänster: "Emma 24 år som bloggar om..." Kul att se att du lever och frodas Emma :)

5 Anna - Mor till sonen Dizel♡:

skriven

snygg tårta :)

Kommentera här: