HALMSTAD PÅ LÖRDAG


Finally! Nu blir det äntligen en ny tripp till Halmstad och till min favorit Sam. Tiden går så jäkla snabbt ändå var jag där i början av Dec. På lördag bär det av igen, ska bli massor utav mys undertiden som hans föräldrar ska renovera klart i sin hall. Det blir till att ta på Sam mycket kläder, sätta han i vagnen och göra stan. MYSIGT. Sam blir 7 månader i dag, SJU (!) månader, jag fattar inte vad tiden tar vägen! När han låg i Malenas mage eller när jag fick beskedet att de väntade barn gick ju tiden hur sakta som helst och man upplevde som att Sam aldrig ville komma ut till oss. Nu är han 7 månader och jag är både stolt fadder och faster till denna guldklimp.




Overallen han har på sig på denna bild har jag köpt, visst är den söt?

1 Maja-Stina:

skriven

Vilka ögon han har, lille Sam! Så söt!



Kreativt bostadsletande. Det är vad som gäller. Vända på alla möjligheter. Så blir det Kungsgatan till slut. ;) Du är välkommen sen!

2 Maja-Stina:

skriven

Tack sweet! :) Samma till dig.

3 JUDITH:

skriven

gulligt :)

4 Evelina:

skriven

Vilken söt bild. =)

Cool blogg du har.

Kommentera här: