SJUNGER I DAG KL.18.30


Utanför "Sveriges minsta Galleria" i Herrljunga. Är det någon som är i närheten får ni gärna komma och lyssna! Det blir 8 st låtar och temat är lugna&mysiga.

Dessa låtar kör vi i kväll;

Stad i ljus
Till en ros
Himlen runt hörnet
Tears in heaven
Evighet
Hallelujah
I'll be there
Tänd ett ljus

1 Cajsa:

skriven

kul att du tycker det! :) det är så mycket att stå i på skolan att jag känner att jag inte har tid men det har jag ju egentligen. sitter ju vid datorn under lunchen (eftersom att jag inte äter med de andra) och sedan hela kvällen och jag inte repar. har all tid i världen egentligen! XD

2 randa:

skriven

sv;ohja, det gör jag!:)) inte alls långt bort här ifrån, va jobbar du med??:)

3 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: ojdå, där ser man! vilket lyx att få göra sånt hos sin sångpedagog :)

4 ian:

skriven

går ej i skolan ;> hehe dudå?

5 ALMA:

skriven

Sv: visst är dom?! :)



de vare verkligen . Har precis varit i stan o shoppat lite med en kompis :) själv?

6 JOSSAN:

skriven

aah mkt fint! :D aah det gjorde han :(

7 emma:

skriven

sv; haha. Jag ska nog bara vara hemma och vara med kompisar, sj?=)

8 randa:

skriven

ojj, va kul:) jag går fortfarande i 9:an men funderar på att gå in i design programmet eller barn och fritid:))

9 emma:

skriven

sv; hehe okej det låter kul!:) Nu ska jag ta mig en dusch och sen bege mig till busstationen:)

10 randa:

skriven

ojj, det va ju synd! samhäll-samhäll gick du på elr? okejj, men då vet jag att jag inte ska välja det!^^ för hade det i bakhuvvet det med egentligen!^^

11 Anonym:

skriven

vad jobbar dusom? jag har precis vaknat!

Kommentera här: