1 emma:

skriven

sv; hehe jo, jag släpade mig dit!:)

2 JOSSAN:

skriven

nej inte denna gången men det fann lite jag ville ha så nästa gång köper jag nog ngt :D

3 randa:

skriven

hihihi, yess det är jag!^^ ojj! vart då?:) Tranemo elr?:)

4 ina:

skriven

precis vaknat : hehe.

5 lena:

skriven

ÅÅ söta Mowgli :) älskar den katten!

6 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: oj! det var jävligt mycket du. så du har spelat in 20-30 demos? hinner ens kända band med det? :o det lät otroligt. det är bra här. själv?

7 mlii:

skriven

sv; okej, haha jo det gör jag faktiskt. ;d

8 mlii:

skriven

sv; hehe jag förstår dig, hon kan verkligen vara en bitch ibland...

9 lena:

skriven

sv: Ja allt bara bra här! Själv då?

Va längesen nu.. ska du göra i helgen? puss

10 mlii:

skriven

sv; mm...

11 emma:

skriven

sv; hehe nej, hade den bara för jag var på riktigt dåligt humör, ville nästan klippa av allt hår haha;p Men jag håller på spara ut det så nej nej;)

Kommentera här: