FLAMMANDE HÖSTKVÄLL








Kvällen vart superlyckad igår! Tack alla ni som kom och lyssnade. Det blir fler ggr!

1 eminna:

skriven

Fin blogg du har ! :)

2 mlii:

skriven

sv; ska nog vara med kompisar, själv då? :)

3 JOSSAN:

skriven

ingen aning, shopping kanske, sj ?:D

4 lena:

skriven

va nice!

Jag o Josefin ska på konsert ikväll, Lars Winnerbäck spelar :)

Sen jobbar jag hela helgen.. Kväll både lördag och söndag.. Får se om man orkar göra något imorgon.

puss

5 randa:

skriven

jahaaa, okejjokejj, nej men jag VET att jag ska plugga vidae efter gymnasiet:)) men tänkte passa på o fråga om det e svårt o så? för det hade jag hört, hörde också att det e mkt inlämningar, och att man plugga mkt, och skulle läsa massor massor massor, stämmer det?:/

6 [lisa bjernhagen]:

skriven

Mysigt det såg ut att vara :D



sv. ja eller hur! han är så galet bra. ikväll blir det bara mys med skräckfilm, imorgon blir det att fara och festa i luleå :) händer själv?

7 ALMA:

skriven

Sv: riktigt snygga fynd faktiskt! skinn kjol och en tisha :) kommer nog bilder snaart :)

8 Cajsa:

skriven

ja, verkligen....ibland önskar jag att man hade sovmorgon varannan dag så att dagarna blev längre..XD

9 anonym:

skriven

sv: canon eos 40 d

(förlåt för sent svar)

KRAM

10 emma:

skriven

sv; haha ja det var kul:D

11 eminna:

skriven

jo allt är bra, självdå ? :)

12 mlii:

skriven

sv; okejj, vad roligt ;D nej jag har faktiskt inte varit där..

13 Jennifer:

skriven

Haha ja nu är det min tur =P, har ju varit bortskämd lite för länge nu =P. Hur har din halloween varit då? kram

14 Emma:

skriven

sv; hehe nej jag vet inte om jag har nån favorit, gillar tove och eddie med:)

15 randa:

skriven

hihi okejj^^ har så mkt att tänka på nu om allt så mitt huvud håller på att spricka fyy!:O men tack för rådet!:))<3

16 randa:

skriven

det ska jag verkligen göra, men är lite orolig för betygen just nu, men aa det e bara o kämpa!:)

17 JOSSAN:

skriven

aah okej :D allt bra ?:D

Kommentera här: