TIDEN GÅR


Oh my good! Ser nu att det var den 11e Maj som jag skrev här senast. Jag som var så aktiv på bloggen innan. Det får bli skärpning på detta slappande! Med mig är det bra i alla fall, har shoppat endel härjat ute på krogen och haft det bra med vännerna. Snart fyller jag år, 16e Juni närmare bestämt. Vad önskar jag mig? Bra fråga! Pengar går alltid hem, smycken, någon god parfym, singstar och massa annat. En reda utomlands ligger HELT klart längst upp på min önskelista. Det är något jag ska göra. Frågan är bara när och var. Det löser sig.

I kväll skulle jag egentligen ha varit hos min vän Mikaela på tjejmiddag, men huvudet spränger. Blir till att mysa vidare i soffan och ta ytterliggare en ipren. Hur har ni haft det?

Svar till brorsan, tatueringar kan man väl inte få för många utav?


1 Kicki:

skriven

du kan ju alltid ta och komma over och halsa a mig :) det ar ju inte alls dyrt.

2 emilia:

skriven

tackar! :)

fortsätt gärna kolla du med!

3 emilia:

skriven

Det blir lugnt idag :) själv då ?

4 Maja-Stina:

skriven

Hej! Nu är jag friskförklarad :) Uppe i Sundsvall och jobbar, men ska hemåt i morgon igen. Hur ser helgen ut? Sugen på Gbgfika då?

Inte hittat nån lya än, och inte sökt så förtvivlat heller. Måste ta tag i!

Kommentera här: