HALSONTEN VÄGRAR SLÄPPA


I morgon måste det bli jobb för Emma igen, jag hade behövt vara hemma resten av veckan för att kurera mig - men arbetet måste skötas det oxå. I dag har jag sovit sovit och sovit lite till, därimellan har det blivit lite mat och dricka. Nu sitter jag här för att uppdatera hur jag mår och vad jag gjort. Gissa vad? Emma har..... Handlat.... Igen... I bland blir jag trött på mig själv, att jag aldrig kan låta bli att köpa kläder och skor. Det är farligt det där. Nu har jag i alla fall handlat lite sommar grejer, bikini, kjol, örhängen och ett par till skor.... Se bilderna nedan;





Vad tycks? Hur har ni haft det denna underbara onsdag då det dessutom är våffeldagen?



Här hemma ska det ätas våfflor senare i kväll, ska du äta?

1 Ann:

skriven

Snygga grejer!!!



Skönt att du mår bättre men synd att du måste jobba. Jag ska pyssla om dig i morgon iaf, det lovar jag.. =)



Ska strax lämna datorn och fixa lite våfflor, det ska bli riktigt mumsigt!



Ha en skön kväll så ses vi i morgon!



Kram!

2 Malin Sofia:

skriven

Det är bara bra med mig. :) Jag har till och med ätit en våffla i skolanvidag men den smakade inte så bra. :p

3 Cajsa:

skriven

naww, tack söt! :) Påminn mig om den sen också så att jag kan göra ett till inlägg med den innan jag går och lägger mig! :)

xx C...

4 Camilla:

skriven

svar: tack så mycket :) både för gratulationen och blog-awarden :) ska ta och göra detsamma sen! :) tack.

är du fortfarande sjuk eller mår du bättre nu? :/ aldrig roligt att ha feber har också haft det i några dagar nu! ha en fin kväll

5 Mirre:

skriven

Snygga saker!



Jag åt inte våfflor idag, utan åt det igår. ;)

6 Mirre:

skriven

sv; Jaa, helt klart, det är skitkul :D

7 Malin Sofia:

skriven

Tack, det ska bli spännande. :)



Smakade bara deg. Våfflor ska vara frasiga tycker jag. :)

8 Malin Sofia:

skriven

Bra att du sa det, hade inte tänkt på det annars. Ska titta. :)

9 Nina - This is who I am:

skriven

åååh vad synd gumman!! :( dumma hals!!



vi får hoppas på ett mirakel helt enkelt!

puss

10 Cajsa:

skriven

God morgon sötaste! :) ahh, just ja! XD lägger in den sen när jag kommit till skolan! :P det är helt okej med mig... allt bra med dig idag? :D

xx Cajsa

11 Jenni:

skriven

Vilka snygga skor du har handlat! Och bikinin var ljuvlig :)

12 Malin Sofia:

skriven

Hej, Elena har nominerat mig till att bli Veckans blogg hos henne. Jag blir jätteglad om du går in och röstar. :) Länk finns hos mig.



Ha en bra fredag!

Kram, Malin

Kommentera här: