MARIA MENA


Jag har i dag klickat hem 2 st cd skivor från www.ginza.se med Maria Mena, helt klart min nya favorit!



1 Cajsa:

skriven

hej!

det va länge sen! allt bra?

2 lissssna:

skriven

men du bloggar ju AAAAALDRIG!

varför?

jag vill ju läsa!

hoppas du kommer igång i höst igen då semestrarna e slutt



KRAAAAM!

3 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen! :D allt bra?

4 Maja-Stina:

skriven

Hej Emma!

Hur har du det i sommar? Träffat Sam mycket? :) Gull!

Jag ska träffa mitt gudbarn Ella och hennes söta storasyster Lova på torsdag. Då ska vi göra Gbg.

Nu är jag faktiskt hemma i Herrljunga en härlig sväng. Jobbar du? Kram.

5 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen!

förlåt att jag inte har komenterat på ett tag, men kollar i alla fall in varje dag! :)

6 Cajsa:

skriven

Hejsan!

Kollar in och tänkte berätta att på måndag kommer jag att avbryta min bloggpaus med en tävling där man har chansen att vinna det senaste sättet med ett armband + halsband från http://www.younique.3w.se. så nytt att det inte ens finns i webshoppen än! Missa inte att kolla in på måndag! :)

xx Cajsa

7 Anonym:

skriven

har du slutat blogga????????????+

8 Cajsa:

skriven

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

Kommentera här: