TANDVÄRK OCH MÅNDAG


Jag har ont i en utav mina visdomständer -riktigt ont. Den har kommit upp men ligger och trycker på tanden framför. Riktigt ont gör det. Har du haft problem med dina visdomständer?

I dag är det måndag och jag ska alldeles strax ta mig till biografen, vi visar Wallander - Hämnden i kväll. Vad hittar ni på?

1 jeanny:

skriven

sv: den har varit helt okej :)

själv då ?

2 frida:

skriven

svar: du frågade det förut men ja tränar 3 ggr i veckan och sen på rasterna brukar jag spela fotboll och efter skolan. så i stort sätt nästa hela tiden förutom när jag har basket . men alltid när jag inte har något att göra :D

3 Cajsa:

skriven

Nää, vill helst inte prata om det.



aj, aj! :| blir det till att dra ut eller?

xx C...

4 Cajsa:

skriven

tack tjejen, men är det något som jag har lärt mig under åren så är det att aldrig lägga över massa saker på andra. Speciellt inte kompisar.

5 Andrea:

skriven

Svar: jag hade en blogg innan men jag la ner den.

denna bloggen har jag bloggad med sen deccember ungefär :)

dudå?

6 Cajsa:

skriven

tack söt! :) Ska ta och duscha nu och ladda baterierna för i morron. händer för dig i morron dåe? tandläkaren kanske?

xx Cajsa

7 frida:

skriven

jopp , det är bra dusj?

8 Mitsukai:

skriven

Usch ja! Håller på att få mina visdomständer och det blir lixom små luckor mellan tand och tandkött, och där kan man ju inte borsta så det blir infekterat hela tiden >.<

Kommentera här: