GINA TRICOT


Emma har shoppat... Igen... Är ni lika galna som mig när det gäller shopping & kläder?




Hur har din torsdag varit?
1 frida:

skriven

svar: ja jag är sjuk :( fast nu mår jag ganska bra.

jättefina kläder

2 Nina:

skriven

ja, visst är det nästan lite läskigt vad fort tiden går? helt galet ju! :P



i helgen ska jag försöka ta det lugnt, mår lite dåligt just nu. :/ stress & ångest. så det ska bli skönt att softa.

du då gumman?

PUSS

3 Cajsa:

skriven

jasså? :O fortfarande ont!? :O



ja, det är mycke bättre. hatar när sånna där perioder kommer.. :P

4 jeanny:

skriven

sv: hehe tack ;D



Det är bra med mig, lite trött bara . du då ?

5 Andrea:

skriven

Svar: Jo, men det går väll bra :)

Snyggt btw!

6 Mirre:

skriven

ginatricot äger! :P

7 jennifer:

skriven

ja tack det är bra =). Skönt med fredag =P. Hur är det själv? Kram

8 jennifer:

skriven

Imorgon ska jag jobba och på söndag ska jag till ett par släktingar =). Du då? Kram

9 Camilla:

skriven

svar: ojdå, hoppas att det går över snart :/

i helgen ska jag nog bara ta det lugnt, ska ha "tjejkväll" med en kompis imorgon annars så blir det väll mäst till att plugga :P själv då?

10 Linda:

skriven

Hej gumman,hur är det??

11 purplerain:

skriven

Jag har shoppat överallt. Höst rea i Italien osv. Men det har konstigt nog börjat gå över. Men visst får jag mina ryck.

12 Ida:

skriven

så fin header du har ,kramkram.

Kommentera här: