WWW.BIOGRAFSAGA.SE


Kika in på denna sida www.biografsaga.se, det är våran nygjorda sida för biografen som jag oxå arbetar på. Mer nyheter kommer.


Design: Emma K

Hur har eran dag varit?

1 Linda:

skriven

Va roligt!

2 Evelina:

skriven

aa ;) väldigt härligt

3 Jojji:

skriven

Okey, nja inte så mycket träffa kompisar tror jag :)

4 Nina - This is who I am ♥:

skriven

aaw tack sötnos! :)



puss

5 Linda:

skriven

snöstorm?! Oj!! Nä här är all snö borta.. :)

bor du i norrland?

6 Linda:

skriven

oj! hoppas inte snön kommer hit. jag vill ha vår :)

7 jennifer:

skriven

Ja det är roligt, men lite läskigt också tycker jag =P. Och nej, här är det faktiskt mildväder nu så snön börjar försvinna. Kram

8 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Cool blogg xD

9 Evelina:

skriven

jäklar :3

här hade det snöt väldigt mkt för ca två dagar sen men snöstorm kan jag inte säga :P

10 binded magazine:

skriven

Var med från starten och följ Sveriges blivande största bloggtidning via bloglovin! =D

11 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Svar: Sålite så. Man tackar, jo allt är bra, dudå? :D

12 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Svar: Njae.. inte så mycket, har sportlov är mest hemma. Kom hem från Romme Alpon borlänge igår :D

13 Linda:

skriven

Usch ja..men den kommer nog..snart!

14 Mimmi:

skriven

svar: hehe, ja visst blev den fin. Vi blev supernöjda och den var supergod också :D

Ja, jag håller helt klart med. Jag hoppas han åker ut, annars kommer hon nog få mycket kritik från svenska folket om hon skulle börja dejta en 19 åring. Han verkar inte mogen för henne!



Ojdå, nej här är det inte snöstorm. Snön börjar töa och det är blött överallt, men solen är framme och fåglarna kvittrar så man fick verkligen vårkänslor när jag gick ut med vovven för en stund sedan :)

15 jennifer:

skriven

Ja jag längtar också till vår nu måste jag säga! Tycker det är så tråkigt med det här blasket =(.

16 Micka:

skriven

spännande att jobba på en biograf :D



snygg blogg design har du med.

17 Cajsa:

skriven

japp, det har snöat hela dagen.

har åkt längdskidor i det också. fy fan va hemskt det va! :O

18 Bea:

skriven

Va fin blogg du har :D

19 Jojji:

skriven

Ohhh, höhö okay nää det dnöar inte hära men förra veckan snöade det typ hela vackan :O! :P

20 natta:

skriven

oj nä som tur som snöar det inte här eller man vet aldrig det kan ju storma när som liksom..

21 Evelina:

skriven

samma här ); bara bra tackar ;D din då?

22 Nina - This is who I am ♥:

skriven

det är fint med mig! fredag ju! :D



det snöade lite igår, men det är fortfarande plusgrader så det håller på att smälta. :) för er också?

PUSSIS

23 jessica:

skriven

gud va fin header :O är de du på bilden?

24 binded magazine:

skriven

Vill du synas i tidningen på releasedagen? besök tidningen för mer information! =)

25 Leia:

skriven

snygg header

26 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Svar: Åh, så skönt. själv har jag sportlov.

Min fredag blir att sitta med mamma och mysa med en Ben&jerry's i handen, yummie :D

27 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Svar: Va? Har laila blivit tillsammans med sin danspartner :O

28 h a n n a:

skriven

du har en väldigt fin blogg:D!

Kommentera här: