TRÖTTARE ÄN NÅGONSIN


Känns som att mina fötter och rygg behöver vila, vila efter dagens övningar. Jag är riktigt jävla trött! Kvällen blir riktigt lugn, vila i sängen framför melodifestivalen och ladda batterierna för ännu en ny dag med träning och dans i morgon. Hur har ni haft det?

Jag var ledig i går från jobb och allt som handlar om stress. Min pärla skulle besiktas kl.8.20 i alingsås. Vad händer??? Jo Emma försover sig och vaknar 7.45, jag fick stressa till alingsås och be tusen ggr om ursäkt för att jag blev 7 min sen. Hur som helst så gick pärlan igenom felfritt. Gött är det!

Dags att lägga sig i sängen och mysa ner under duntäcket, ha en fin lördagskväll!
1 Leia:

skriven

Jo tack, det är bra och med dig?

2 Anonym:

skriven

Sv: okej :) Själv så älskar jag att inreda ^^

3 Leia:

skriven

I helgen firade jag/ vi mig. =)

Skönt att det är över :P

4 Anonym:

skriven

Vilket är ditt favoritdjur, om du nu gillar djur hehe :)



Kram

/Linnéa

Kommentera här: