KÄRLEK I LET'S DANCE


Laila Bagge och Niclas Wahlgren har funnit varandra och kärleken i let's dance i alla fall om man ska tro på kvällstidningarna. De båda har tidigare inte velat kommentera uppgifterna om att de skulle vara mer än vänner. Men folk i deras närhet har rapporterat om att de båda synts tätt tillsammans på en bar i centrala Stockholm, där de både dansade och kysstes. Vad tror du? Är dom ett par eller inte?


Bilden kommer i från aftonbladet.se
1 Sandra:

skriven

Jättefin blogg=)

2 Jessica andersson:

skriven

inte vet jag.. därför jag frågade

3 Jessica andersson:

skriven

okidoki

4 Sandra:

skriven

Tack :) Det är bra med mig, är lite hes faktiskt så det låter som att jag är i målbrottet eller något, haha. Själv då?

5 CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign:

skriven

Svar: Konstigt.. jag vet inte, om man vill så kan man ju :)

6 Jessica andersson:

skriven

jo tack, det är bra.. själv?=)

7 Mirre:

skriven

sv; gott, jag äter semla ^^ sj?

8 binded magazine:

skriven

svar; kulkul! bara att kika in på inlägget om hur du ska göra ;)

9 Evelina:

skriven

trevligt :D

Imorn ska jag åka skidor! med en kompis det ska bli härligt ;)

10 jeanny:

skriven

sv: hehe aw ;D



nja det snöade innan, men den försvinner lika snabbt som den kommer.

11 Mimmi:

skriven

svar: Ikväll såg jag borta bäst, hemma värst :) väldigt bar film faktiskt!

nee, det är sant. Det är väl bara att titta nästa vecka och se vad som händer. Det är inte mycket vi kan göra i frågan iaf. haha. Jasså, vad ska du göra då? :)

Kommentera här: