JULEN NÄRMAR SIG


Är det inte underbart med kyla och snö nu när snart julen är här? Mina julklappar är färdigköpta och det som saknas nu är hemmagjort julgodis och att klä granen. Inte alls många timmar kvar tills jag går på julledigt. Jag skulle egentligen har arbetat i morgon oxå men fick ledigt. Underbart! I morgon kväll blir det tjejmiddag med mina tjejer. Har planerat in god mat, efterrätt, singstar och buzz. Massa skratt är beställt oxå! På onsdag är det jag och Staffan som sjunger utanför "Sveriges minsta galleria" i Herrljunga, detta sker kl.14. Tänk om kylan hänger i sig? Det håller jag tummarna för!


Den 5e januari kl.18 blir det en ny julkonsert på Sagabio i Herrljunga, kom och lyssna! Vi bjuder även denna gång på glögg och pepparkaka.



Bild tagen av mig med min Canon EOS 1000D

1 Maja-Stina:

skriven

Jag hoppas det! Härligt juligt inlägg :)

2 S A N N A S . R U M:

skriven

God Jul och Gott Nytt År!

Min julklapp är att jag lottar ut en bloggdesign i min blogg. Om du är intresserad klicka då in på:



http://sannasrum.blogg.se/2009/december/min-julklapp-designutlottning.html



Ha en riktig toppenjul!

3 Cajsa:

skriven

God jul, sötaste! :)

4 amandaaAaa:

skriven

Sjukt fin blogg! :)

5 Cajsa:

skriven

God fortsättning, sötaste! :D

6 Lena:

skriven

Utmanar dig på min sida

http://aturdido.blogg.se/?tmp=01200435



puss

7 Cajsa:

skriven

Hejsan sötaste! :)

Nu är snart jullovet slut. Hoppas att du har haft det bra! :D

I alla fall så kommer jag ha mer att göra när skolan är igång igen och eftersom att jag har en ny kamera kommer jag fota massor och därav förhoppningsvis blogga tills jag storknar..^^ hehehe...XD kan knappt berga mig tills jag är tillbaka i skolan! :)

Vill i alla fall önska en god fortsättning på det nya året (igen..XD) och ha så kul du kan i skolan / på jobbet! :D pussis!!

8 Maja igen:

skriven

Hoppas dina jul- och nyårshelger var bra, Emma! Slutbloggat?



Vi ska flytta ja! Letar för fullt efter lgh, så hör du om nåt ledigt i Alingsås hojtar du bara ;)

Bor du kvar över Skohuset?

Kommentera här: