WAKE-UP LIGHT


Någon som testat att vakna till wake-up light? Jag som är tröttare än vad man någonsin kan vara tror att jag skulle må bättre av att vakna "naturligt" på mornarna i stället för till den klassiska "ring" signalen.


Med Wake-up Light vaknar du enkelt och naturligt och känner dig lika pigg som en sommarmorgon. Wake-up Light har visat sig ha medicinskt bevisade fördelar. Ljuset väcker dig på ett naturligt sätt. Energibesparande lampa. Välj mellan att vakna till 4 väckningsljud eller till FM-radio. Ännu bättre ljudkvalitet, tack vare inbyggd högtalarlåda. Insomningsfunktion.

Kanske är detta lösningen på min ständiga huvudvärk. Tänk att få vakna "utvilad", (i alla fall tror kroppen det tack vara ljuset). Någon som vaknar till wake-up light?

1 Te:

skriven

De flesta jag känner till som har testat den där har bara varit mer trötta/griniga på morgonen efteråt.

2 Jennifer:

skriven

En sådan där vill jag ha, framförallt nu när jag går upp fem på morgonen =P.



Hur har dagen varit idag då? kram

3 Cajsa:

skriven

hejsan tjejen! :D

Jag har varit väldigt off denna vecka då skolan satt igång igen men kommer att stegra sakta tillbaka. :) Har du haft en bra vecka? :)

4 Lena:

skriven

Kan du inte mejla bilderna som du har på mig? Vill ha bilden på mig o Leo :)

puss

5 Cajsa:

skriven

hehe nej det var det verkligen inte! XD med mig är det bara bra..XD hehe.. P

Kommentera här: