NY SHOPPAT


Jag måste vara en mästare på att handla kläder och skor. Att shoppa är nog det som står högst upp på min egna "att göra" lista. Det blir nästan alltid så att jag får någon idé i huvudet och då måste jag ha det direkt. Så var det bland annat med dessa skor från friis & Co som kostade 899, jag kommer kanske inte att kunna använda dom mer än på helger men dom är sjukt snygga! Eller hur? Tröjorna är mina absoluta favoriter, Heidi Klum och Kate Moss på bröstet - Kan de bli hetare?

1 Cajsa:

skriven

alltså, de har kommit nu men de har tryckt fel på skolans namn. vår skola heter nu Skavden istället för Skvadern

2 Mirre:

skriven

Svar; Jarå ni är jättesöta :D

3 jenny:

skriven

Jå, ska vara där i två veckor så har 6dagar kvar (=

4 Nina:

skriven

sjukt snygga skor gumman :)



puss

5 Camilla:

skriven

svar: nepp, den va inte alls fin :( så jag får fortsätta att leta :) hur är det med sig annars då?

6 Cajsa:

skriven

God morgon sötaste! allt bra med dig? :)

Skulle du kunna vara en ängel och rösta på mig till veckans blogg? tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3" rel="nofollow">http://tmaa.blogg.se/2009/april/veckansblogg-1.html?tmp=db62bbdb906cd737e086c5a7c3c12df0ce78b0d3 Tävlingen avslutas i morgon och det skulle betyda massor om du kan göra det! :D Jag är nummer 9! :)

xx Cajsa

7 Mimmi:

skriven

svar: haha jo det är sant. Men nu ser jag att du skriver i jagform istället för "emma är sjuk" :D Med mig är det finfint, hur är det själv?

Kommentera här: