Nathalie är mördad



15:e Maj i år försvann Nathalie Johansen från sitt hem i Alingsås, 20-åriga Nathalie är försvunnen sedan dess.

Nathalie Johansen försvann från sin och sambons bostad på Kungsgatan i Alingsås den 15 maj, mellan klockan 19 och 20. Därefter försvinner alla spår efter henne.

I lördags hittade bonden Göran Frost en kvinnokropp på sin åker strax utanför Herrljunga. Det började spekuleras direkt om att det kunde vara Nathalie. I går erkände sambon att det är han som mördat henne. Jag känner denna killen sedan jag var riktigt liten, jag kan precis som familjen inte riktigt förstå att detta är sant. Man vill bara vakna upp från denna hemska dröm.

Jag tänker på alla i dag, familjen som jag känner samt Nathalies familj. Mitt hjärta blöder och jag gråter.

Vila i frid tjejen.


1 Brunetten Sanna E:

skriven

usch det e hemskt. men han har säkert en anledning till det hela och hns liv är såklart förstört nu också så... blääh.



ja den ser ju jätte äcklig ut. hahaha

usch usch usch. men den e ju såå bra!

2 Brunetten Sanna E:

skriven

ja usch det är ju riktigt skrämmande :(

Kommentera här: