ROSA BANDET DAGEN

I KVÄLL GÄLLER DET! Jag och min söta Anna ska sjunga i kväll för alla som drabbats av cancer och för alla dem som stödjer rosa bandet. Allt känns jätte bra och sången låter sjukt bra. Det ska bli riktigt kul.

Vi har bestämt klädsel, blir vinterjacka, svarta tajts, svarta stövlar och en rosa mössa. Fint va?

Hur mår ni i dag?

HÅLL TUMMARNA FÖR OSS I KVÄLL!

  
                                      
J A G  O C H  A N N A





1 Nina:

skriven

svar: vad roligt! :)

i helgen ska jag på kalas både fredag & lördag! hihi



kram/nina

2 Cajsa:

skriven

hejsan, det va länge sen!

hur är det?

Nu har jag äntligen beställt mitt halsband från Sannorna! :D

xx Cajsa

3 Sanna E:

skriven

weeii vad glad jag blir! du e också grym!

4 Sanna E:

skriven

Näe jag jobbar 12 timmar per dag då skiter ut dom gör jag då inte. hahahaha.

Dom e snygga :D

Kommentera här: